Het publiek kan op de CRM-website aangeven welke foto de voorkeur heeft. De foto’s met de meeste stemmen vallen in de prijzen. Alle foto’s worden gepubliceerd op de website van de Culturele Raad Maassluis: http://www.crmmaassluis.nl/
De wedstrijd bestaat uit twee onderdelen. Een betreft ‘serieuze’ weergaven met thema Maassluise Creativiteit in Tijden van Corona, een andere waarin verantwoorde humor een plaats krijgt binnen het thema Maassluis in Coronatijd.
Er zijn in totaal 8 prijzen. Voor iedere categorie twee voor de publieksjury, idem voor de vakjury.
Wil je jouw foto’s ook laten zien? Stuur ze dan uiterlijk 19 juli a.s. naar fotowedstrijd@crmmaassluis.nl en geef aan tot welke categorie ze behoren. Graag als bijlage, dus niet in het bericht. Vermeld ook je telefoonnummer.
Verdere voorwaarden:
. de wedstrijd staat open voor Maassluizers en voor hen die er een binding mee hebben.
.leden van de CRM en de vakjury en aanverwanten zijn uitgesloten van deelneming.
. het aantal inzendingen is beperkt tot drie per fotograaf per categorie.
. foto’s dienen in jpg-formaat te zijn, minimaal 1 mb groot en maximaal 4 mb.
. de foto’s dienen anoniem te zijn, d.w.z. er mag geen naamsvermelding op staan.
. de foto’s dienen te passen binnen de thema’s.
. voor de beoordeling door de vakjury worden de foto’s afgedrukt op het formaat 20×30. Hou hiermee rekening bij het fotograferen.
. CRM mag de foto’s rechtenvrij gebruiken voor berichtgeving inzake deze raad. De naam van de fotograaf wordt daarbij vermeld.
. ook de Historische Vereniging Maassluis kan de foto’s onder dezelfde voorwaarden gebruiken.
Maassluizers kunnen voor de twee categorieën afzonderlijk op de CRM-website aangeven welke foto favoriet is. Dit dient uiterlijk 10 augustus a.s. te gebeuren.
Ook de vakjury geeft een oordeel.
Inzenden is nog mogelijk.