informatie

Winnaar logowedstrijd CRM is bekend!

De Culturele Raad Maassluis heeft een winnaar gekozen voor de uitgeschreven logowedstrijd. De leden kozen, zonder te weten wie het logo heeft ontworpen, voor hun favoriete ontwerp. Het logo van cultuurmakelaar Gertjan van de Velden kwam daarbij als winnaar uit de bus.
 
De Culturele Raad Maassluis (CRM) bestaat dit jaar 45 jaar. Om dit te vieren schreef de raad een logowedstrijd uit. Deelnemers kregen de opdracht een nieuw logo te ontwerpen en maakten daarmee kans op €407,45. Waarom dit specifieke bedrag? Maassluis bestaat dit jaar 407 en de CRM 45 jaar!
 
Het ontwerp van cultuurmakelaar Gertjan van de Velden is het winnende logo. Bij het kiezen van hun favoriete logo’s wisten de leden van de CRM niet wie de logo’s ontwierpen. Zo kon er onafhankelijk een keuze worden gemaakt.
 
In het nieuwe jaar overhandigt de CRM de prijs aan de winnaar. Gertjan heeft aangegeven het bedrag aan een goed doel te schenken. Iedereen die heeft meegedaan ontvangt nog als bedankje een tegoedbon van Vrolijk aan de Vliet.

Partners

Ja, ik wil graag op de hoogte gehouden worden en meld me aan voor de nieuwsbrief.